Mēs izmantojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas, nodrošinātu sociālo saziņas līdzekļu funkcijas un analizētu mūsu datplūsmu. Informāciju par to, kā jūs izmantojat mūsu vietni, mēs arī kopīgojam ar saviem sociālās saziņas līdzekļu, reklamēšanas un analīzes partneriem, kuri to var apvienot ar citu informāciju, ko viņiem sniedzat vai ko viņi apkopo, kad lietojat viņu pakalpojumus. Turpinot lietot mūsu tīmekļa vietni, jūs apstiprināt mūsu sīkdatnes. Sīkdatņu politika..
Grozs:
Tavā grozā ir 0 Preces

KĀDS IR OFISA UN SERVISA DARBA LAIKS?

Parasti ofisa darba laiks ir darbadienās no 10.00 līdz 18.00, bet vienmēr būtu lietderīgāk sazināties ar mums jau iepriekš, lai sarunātu konkrētāk vizītes laikus. Esam gana elastīgi - ja nepieciešams, varam satikties gan pie klienta, gan ārpus darba laika ofisā.

KĀDAS IR APMAKSAS IESPĒJAS? 

Apmaksu par pakalpojumiem un precēm iespējams veikt skaidrā naudā, ar VISA un MasterCard maksājumu kartēm, ar bankas pārskaitījumu vai ar PayPal (ID sales@datorlietas.lv). Preces par summu virs EUR 200.00 iespējams arī iegādāties, izmantojot patēriņa kredītu no Lateko Līzings.

KĀ IEPIRKTIES VEIKALĀ?

Visas preces, zem kurām redzama opcija "Pirkt", ir uz vietas jeb pieejamas noliktavā Rīgā, pārējām norādīts aptuvenais piegādes laiks.

Ja kādu iemeslu dēļ tomēr prece nav pieejama, mēs jūs par to informēsim. Izvēlēto preci pievienojam grozam, tālāk norādām savu kontaktinformāciju un izvēlamies piegādes veidu, piezīmēs norādot vēlamos saņemšanas laikus u.c. opcijas.

Ja vēlaties preci saņemt birojā, piegādes iespējās jāizvēlas "Latvija" un "Saņemšu ofisā". Paypal lietotāji var norēķināties par pirkumu uzreiz, samaksai ar bankas pārskaitījumu vai skaidrā naudā izvēlamies opciju "Pasūtīt", pēc kā prece tiks rezervēta uz 48 stundām un priekšapmaksas rēķins tiks nosūtīts uz jūsu norādīto e-pasta adresi.

Ja vēlaties iegādāties preci, kuras nav noliktavā, sazinieties ar mums, un informēsim jūs par precīzākiem piegādes termiņiem.  

KĀ LĪDZ MUMS NOKĻŪT AR SABIEDRISKO TRANSPORTU?

Vistuvāk pieved 9. autobuss - pietura (Klijānu iela) atrodas tieši pretīm ofisam. Pavisam nedaudz jāpaietās, ja braucam ar 11. tramvaju (pietura Kazarmu iela), netālu ir arī Brasas dzelzceļa stacija.

VAI BATERIJAS, EKRĀNI UN CITAS DAĻAS, KURAS MĒS TIRGOJAM, IR ĶĪNIEŠU VAI ORIĢINĀLĀS?

Viennozīmīgas atbildes uz šo jautājumu nav. Ja ņemam vērā, ka lielākā daļa rūpnīcu, kas izpilda lielo ražotāju (Acer, HP, Dell u.c.) pasūtījumus, atrodas Ķīnā, tad laikam jāsaka, ka visas šīs daļas ir ķīniešu. Vai oriģinālās? Ja, piemēram, noņemsim gandrīz jebkuram HP klēpjdatoram displeju, tad atklāsies, ka šos ekrānus ražo Samsung - kā tad sanāk - ir oriģinālais šis displejs vai nav? Parastā atbilde ir šāda - šī konkrētā baterija, displejs vai kas cits ir 100% savietojams ar jūsu datoru un šai daļai ir garantija. Galvenais, lai kvalitāte būtu līdzvērtīga.

KĀ VEIKT PRECES PASŪTĪŠANU?

Ja neesi pilnīgi pārliecināts, ka konkrētā rezerves daļa der tavam datoram un tā patreiz ir noliktavā, tad veic pasūtījumu, sazinoties ar mums. Lielākajai daļai preču piegādes laiks ir 4-7 darba dienas pēc to apmaksas, taču dažām pozīcijām, it sevišķi vecāku modeļu daļām, piegādes termiņi var būt pat vairākas nedēļas. Lai nebūtu nepatīkamu pārsteigumu, preces savietojamību vēlams noskaidrot pirms pasūtīšanas - gadījumā, ja klients preces savietojamību nav noskaidrojis vai saskaņojis, nauda par preci netiek atgriezta. Pēc preces pilnas vai daļējas (tiek saskaņots atsevišķi) apmaksas prece tiek pasūtīta.

 

VAI APMAKSU PAR PRECI, KURA JĀPASŪTA, VAR VEIKT PĒC TĀS SAŅEMŠANAS?

Viennozīmīgi nē. Diemžēl ir gadījies, kad klients pēc pasūtītās preces neierodas, un, ņemot vērā bateriju, ekrānu utt. atšķirības un preču klāsta daudzveidību, šādu klientu neapmaksātās preces noguļ noliktavā dažkārt pat 2 gadus. Parasti vispirms tiek apmaksāts rēķins vismaz 50% apmērā, un tikai tad tiek pasūtīta prece. 

VAI IESPĒJAMS ATGRIEZT PRECI UN SAŅEMT ATPAKAĻ NAUDU?

Preces pieņemam atpakaļ un atgriežam naudu 14 dienu laikā, ja:

•  prece garantijas laikā mainīta vismaz 2 reizes; tiek atgriezta pilna summa, t.s. preces piegādes izdevumi; klients preces atgriešanas izdevumus sedz pats; atgrieztajai precei ir jābūt oriģinālajā iepakojumā un bez vizuāliem defektiem;

•  mājaslapā uzrādītā informācija par preces savietojamību ir maldīga vai nepatiesa vai saņemtā prece neatbilst aprakstam; tiek atgriezta pilna summa, t.s. preces piegādes izdevumi; klients preces atgriešanas izdevumus sedz pats; atgrieztajai precei ir jābūt oriģinālajā iepakojumā un bez vizuāliem defektiem;

•  iegādātās preces kvalitāte stipri atšķiras no oriģinālās ražotāja detaļas un neko līdzvērtīgu nav iespējams piemeklēt; tiek atgriezta pilna summa, t.s. preces piegādes izdevumi; klients preces atgriešanas izdevumus sedz pats; atgrieztajai precei ir jābūt oriģinālajā iepakojumā un bez vizuāliem defektiem.

Preces nepieņemam atpakaļ, ja:

•  klients nav pārliecinājies par saderību un kļūdaini pasūtījis preci, kura nav noliktavā un ir pasūtīta vai jau piegādāta; pastāv iespēja preci atgriezt tikai tāda gadījumā, ja klients sedz visus saistītos izdevumus;

•  klients ir iepazinies ar pasūtāmās preces raksturlielumiem, iespējamo kvalitāti, savietojamību utt., prece ir saņemta, ir darba kārtībā, bet pircējs tomēr pārdomājis pēc saņemšanas. Klientam šķiet, ka "baterija nelabi ož", "klaviatūrai pārāk skaļi taustiņi" vai "displejam pārāk šķidri kristāli". Vienmēr ir iespēja pasūtīt citur vai nepasūtīt vispār, pie tam - ja siers izrādījies ne visai garšīgs, es taču supermārketam atgriezt to nevaru, vai ne?